fredag 18 februari 2011

Tråkigt att va sjuk!

Är så trött på dessa sjukdomar...idag har jag bara mått så dåligt =(
Mått illa, varit trött och vilat mest hela dagen.
Bobbe fick komma hem och ta hand om Albin då jag va alldeles snurrig...

Skulle varit med hos svärmor och svärfar ikväll, ätit kvällis och haft det bra tillsammans med dem och Bobbes syskon med familjer, men istället sitter jag här ensam framför tv.n och kollar Let´s Dance.
Får ta igen det en annan gång...

Som sagt vilat bort det mesta av dagen, men ändå helt galet trött...snark!!!

Har ni en bra fredagskväll?

Kram

1 kommentar:

  1. Åh så fin din blogg blivit :) snyggt teckensnitt och header :) Ja jag hade helst velat ha lösen men så funkade inte inloggningen för en del osv var mest för de privata bilderna jag veille ha lösen men lägger det på hyllan ett tag. Kom på en lösningen ändå.
    Vår fredagkväll har varit toppen :) Er?
    PUSS & KRAM!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)