måndag 28 februari 2011

Sjukstuga!

Ursäkta den dåliga uppdateringen men här är verkligen bara sjukstuga hela tiden =(
I fredags kräktes lilleman och har inte haft någon vidare aptit sen dess, igår kom förkylning med hemsk hosta och 39 graders feber...
Efter 4 slem-kräkningar fick vi i honom hostdämpande så vi skulle få lite sömn allihopa, inte minst lillbus <3

När va vi helt friska sist??? Typ v.2 tror jag...

Igår va jag så trött på dessa sjukdomar att jag bara satt mig och lipade en stund...min ork är som bortblåst och jag blir stressad över hur lite jag läst av skolarbetet...blä!!!
Idag ska jag försöka orka läsa lite ändå så jag kommer ifatt mig iaf lite.

Hoppas ni andra håller er piggare =)

KRAM

4 kommentarer:

  1. Stackare! : - ( Förstår om de är kämpigt! Hoppas verkligen att de vänder nu!

    STYRKEKRAM till er

    Ps. Krya på lillemannen också!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt... hoppas verkligen ni blir friska snart!

    Kinect är ett TV spel där man inte använder några kontroller. Utan hela man själv en kontroll... Det är verkligen jätteskoj :)

    Krya på er!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Krya på er <3 Puss å Kram

    SvaraRadera
  4. Hej josse vet hur du känner dig...känner igen mig exakt då vi oxå vart mkt sjuka mm o det känns som dom aldrig hinner bli friska innan dom blir sjuka igen:/
    många kramar Liisa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)