torsdag 3 februari 2011

Födelsedag och pluggpaus...

Ja nu tog jag mig en liten paus, behövde rensa ur skallen lite =)

Idag är det min födelsedag och jag fick en underbart fin blomma av min två hjärtan idag på morgonen, TACK underbaringar, skulle visst komma en present senare med för den blivit restad. Undrar om det är vad jag önskat mig ;-)

Och sen köpte jag en present till mig själv efter jag lämnat lilleman på dagis, en MUMSIG chokladask, hihi =) Är det födelsedag så är det ;-) Och perfekt att hålla blodsockret uppe när man pluggelipluggar =)


Snart ska jag äta lite middag, sen fortsätta plugga tills lilleman ska hem från dagis, saknar honom redan <3
Såg att de skulle ha kålpudding på dagis, blev så sugen så det fick bli kåldolmar här hemma för mig =)

KRAM

2 kommentarer:

Tack för din kommentar =)