lördag 5 februari 2011

Dejt, presenter och melodifestival!

Ja igår kväll var jag och mannen i mitt liv (för er som inte känner mig är det alltså min sambo sen 9 år tillbaka) ute på dejt, haha.
Vi var på Wild West och åt massa god mat.
Ribs, fläskfile, majskolv, potatisgratäng mm, såååå gott! Men jisses va mätt man blev!
Jag hade planerat äta toblerone-fondue till efterrätt, behöver jag påpeka att vi INTE orkade det? ;-)


Idag hälsade vi mina föräldrar välkomna hem från Thailand <3
Skönt att ha de hemma igen, jag har saknat dem SÅ!
De hade med sig presenter =)
Lilleman fick en t-shirt med elefanter och en Billabong-skjorta.
Jag fick detta, jippie:

Tack mina ÄLSKADE föräldrar <3

KRAM

5 kommentarer:

  1. Trevlig blogg!
    Bor du i Halmstad?

    SvaraRadera
  2. Tack för din söta kommentar : - )

    Åh så roligt med presenter! Jag har också Carolinas parfym & den luktar jättegott verkligen! Känns lite lyxig i de förpackning man får den!

    Gott det låter med maten som ni åt igår. Blir riktigt sugen på ribs nu! : - )

    KRAMIS & Ha en mysig lördagkväll

    SvaraRadera
  3. Javisst är fotot häftigt! Parfymen ser galet härlig ut :) vad doftar den? Kramis!

    SvaraRadera
  4. Åhhh billabong, me like!!! :-P

    SvaraRadera
  5. Jag bor i Halmstad & faktiskt inte så långt ifrån Wild West:-)

    Hoppas att ni får en fin måndag.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)