måndag 21 februari 2011

Mysdress och latte!

Fick en helt underbar mysdress av min svägerska J med familj, tack =)


Den ska jag ha när jag går hemma och pluggar, hihi!

Jag köpte mig en ny lattevisp för födelsedagspengar jag fått, då min andra gått sönder.
Så här fin va den och gjorde helt underbart skummig mjölk =)



Börjar känna mig SJUK =( Ont i halsen, fryser och har huvudvärk. Ska detta aldrig sluta???
Vi byter ju bara av varandra med sjukdomar här hemma....BLÄ!

Hoppas ni andra är pigga och krya!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Åååå nice dress ME Like =) Skulle nog bo i min om ja hade en, slet ju ut Mamma-mys dressen ja fick hihi :-P Kraaam Linda

    SvaraRadera
  2. Älskar mysdressar : - ) Utan dom skulle jag inte överlevt ; - )

    Lykthuset köpte jag inne på Granngården vid Gekås! Lite dyrare än inne på Gekås & jag föll pladask för de. Hihi!

    Hoppas verkligen att det är falskt alarm nu med din förkylning! Tråkigt att de bara går runt där hemma hos er ju : - (

    KRAMISAR

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)