tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Hade ni en bra alla hjärtans dag?

Det hade jag!

Började dagen med att äta hjärtan-smörgåsar och dricka oboy med lilleman innan han skulle till dagis.


Han fick sen med sig chokladbollar att bjuda barnen och fröknarna på dagen till ära.

Dagen bestod av plugg, sen handlade jag lite snabbt till kvällens mat innan dagishämtning.

Vi åkte och hyrde film till kvällen, sen hem och började med maten.
Jag gjorde glaserade vildsvinsrev och bakad potatis med baconröra, det blev jättegott =)
Perfekt med baconröran, för den kan man idag värma och ha som pastasås.


Filmmys och till det åt vi äppelpaj med vaniljsås.




Jag fick en ros av mina hjärtan <3 Blev jätteglad! Fast vi bestämt att inte köpa nåt ;-)
Tycker det är viktigare att vara tillsammans och mysa än att köpa massa dyra presenter =) Vad tycker ni?

En liten fundering, vilka är ni som läser min blogg? =)
Har ett snitt på ca 20 besökare/dag, men sällan några kommentarer, därför jag undrar =)

KRAM

6 kommentarer:

  1. Jag läser :)
    Hoppas allt är bra med er? Kraam

    SvaraRadera
  2. Jag läser :) dålig på att kommentera bara!

    SvaraRadera
  3. Jag är ju en ganska ny läsare utav din blogg, men tittar in varje dag nu:-)

    SvaraRadera
  4. Jag läser oxå, men mina kommentarer vill inte synas.

    Susann

    SvaraRadera
  5. Jag läser din blogg varje dag :) brukar lämna en kommentar då å då :) behöver dock skicka den tre ggr innan den syns. KRAM!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)