måndag 10 januari 2011

Officiellt studerande nu, haha!

Ja eller officiellt och officiellt, har väl inte precis varit någon hemlighet, haha.
Men nu är jag iaf inskriven på skolan och det känns så galet bra!! Är så stolt över mig själv att jag tagit detta steget i livet!

Fm spenderades hos min underbara vän V och hennes två guldklimpar.
Våra söner är födda samma år, skiljer ett par månader bara.
De lekte så bra ihop idag, vissa stunder fick vi tillochmed gå och titta till så de inte hittade på hyss ;-)
Tack söta för allt!

Nu sitter jag och lilleman i soffan och kollar Pigley Winks äventyr ;-)

Vikten hade minskat -1,1 kg denna veckan.
Tränade inte igår, men annars har jag kört 20 min cross om dagen.
Tror jag stannar kvar på 20 min även denna veckan. Vet att jag skrev att jag skulle öka till 30 min, men det får bli framöver.
Behöver få in detta till en rutin först :-) En sak i taget var det ju ;-)

KRAM

4 kommentarer:

  1. Oj -1.1 på en vecka är ju jättebra =) Vad duktig du vart! Kram Grannen ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för berömmet sötis =)
    Nu längtar jag till Byås!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Duktig du är vännen <3 kämpa på! det gör jag med ;)hoppas på att vågen kan visa ngt för mig oxå :) ses imorgon! Kram <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)