onsdag 5 januari 2011

Laddad!!!

Japp laddad känner jag mig idag, tror jag kör ett crosstrainer-pass redan under fm.
Någon som har några andra bra träningstips man kan köra hemma???

Har 10 kg att bli av med...ja ni läste rätt. 10 hela kg finns det i överflöd här, minst!

När jag gått ner 5 ska jag lägga ut lite bilder, nu känns det bara väldigt skrämmande ;-)
daller hit och daller dit, jisses!

Skulle så gärna vilja ha en zumba-tränings-dvd.
Kanske jag kan önska mig i födelsedagspresent. Har för mig att jag såg att något liknande zumba skulle släppas  på cdon snart.
Japp här va den. Den vill jag ha =)

Städning står på schemat först av allt. RÖRA!!

Kram

1 kommentar:

  1. hej, vilken fin blogg du har.
    Det finns hur mycket övningar som helst att göra hemma.
    jag kan tipsa dig om denna bloggen:http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/

    om du inte har vart inne där tidigare, gå in och kika.Hon skriver mycket om hemma träning..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)