tisdag 10 maj 2011

Jisses vilken bloggtorka!!!

Men är glad att ni är några som orkar hålla er kvar ändå ;-)

Älskar det fina vädret, känns ju redan som sommar!!! Hoppas det håller i sig till helgen, då ska vi på bröllop! Det är här i Unnaryd, och ska bli underbart mysigt!

Men så är det ju det där med kläder...varför kunde man inte bara ta en svart sopsäck å så va man snygg i det? Haha nä skämt å sido!
Köpte mig en jättefin klänning i början av året, men sen växte magen lite mkt så jag fick inte längre plats ;-) Eller jo plats får jag, men den är skuren för långt ner över bysten så jag ser bara tjock ut, inte gravid alls.

Har köpt några klänningar till...men ingen känns ju bra =( De ska säljas förresten, så håll utkik här på bloggen om något kan vara av intresse ;-)
JÄTTEfina klänningar!!!

Men idag klickade jag hem lite snyggt från NELLY och om det bara sitter bra kommer jag vara så nöjd!!! Avslöjar vad efter bröllopet har varit.

Har ni varit på bröllop gravida? Tyckte ni det va lätt att hitta klänning?

KRAM

2 kommentarer:

  1. Ååh, alltid lika svårt med klädval, särskilt när man är gravid! Vi var på två bröllop i augusti förra året och då hade jag ju mage.. Hittade faktiskt två klänningar som var skurna under bysten, var lite 'tajta' och som satt fint över magen:-) Sen var vi även på dop i samma veva men då körde jag på en modell som även den var skuren under bysten men som var vid, såg bra ut det oxå;-) Tyckte dock bäst om de tajta klänningarna då jag kände mig lite mindre:-)
    Håller tummarna för att kläderna från Nelly är bra!;-)

    Hoppas verkligen att vädret håller i sig till helgen!!

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! : - )

    Jadu svårt de där med klänning när man har magen i vädret ; - ) Har udu kollat in Lindex Rachel kollektion? Där fanns någon långklänning i vitt,svart eller med blommor. Kanske den skulle passa?
    Annars kan du ju piffa upp en enkel klännig med sidenband i midjan med rosett! De gjorde jag ofta då jag var gravid : - ) O sen ha lite roliga smycken & öronhängen till!
    Hoppas du hittar din klänning, men lova mig att du klär dig skönt!! Finns ju inget värre än att vara på smällen & ha tajta och obekväma kläder på sig! Hihi!

    Mår du bra annars?

    KRAMIS

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)