lördag 28 maj 2011

Gekås-fynden!

Här kommer bilder på lite av det jag fyndade på Gekås =) Mer kommer senare när jag hittat laddaren till kameran ;-)

Duk till köksbordet.
Nya stolsdynor.
Toalettskyltar.
Liten skylt med tänkvärd text.
Burk till disktabletterna.
Väggord till sovrummet. Ska nog hänga de istället så G:et blir i linje med det andra.

Sen måste jag bara visa er världens sötaste Gekås-kasse! Kunde knappt hålla mig för skratt när jag fick den till snuset jag köpte.
Till vänster en vanlig gekås-kasse, till höger en i miniatyr ;-)
Har ni sett dessa innan? Jag hade ingen aning om att de fanns. Tycker bara den ser för rolig ut, hihi.


Vad ska ni hitta på i helgen?

Här blir det kalas för mannen =)

KRAM

3 kommentarer:

  1. Nämen halledar vilken gullig kasse! Har jag aldrig sett.

    Fina fynd du gjort:-) Gillar sovrumstapeten skarpt;-) Hihi!

    Hoppas ni har en bra helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker :)

    Sushi är verkligen jättegott... :) Det tycker jag absolut att du ska testa nån gång!

    Kraam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)