torsdag 26 maj 2011

Gula påsar!

Ja idag har jag burit många gula påsar, välfyllda var de oxå ;-)

Har varit på det stora (!) varuhuset Gekås i em/kväll. Fick med mig allt på listan plus lite till =)

Men jisses va det är stort, var nog bara på hälften av alla avdelningar, källaren va jag inte ens nere i.
Och ändå känns det i ben, fogar och fötter att man traskat på bra därinne.

Fyndade bla en burk till disktabletterna, en burk till tvättmedel, nya dynor till köks-stolarna, en duk till köksbordet, kläder mm.
Och givetvis hängde det med mängder av våtservetter hem, hihi.
18 paket för att vara exakt ;-)
Priset per paket där är 8.95 kr, det billigaste jag hittat samma våtservetter är för14.95 kr.
Och eftersom det används flitigt så går de ju åt =)

Jag ska fota lite av sakerna imon och lägga ut så ni får se.

Har ni haft en bra torsdag? Vad brukar ni fynda när ni är på gekås?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar =)