fredag 10 december 2010

Dag 02 - Min första kärlek

Ja ni, det beror nog på vad för kärlek man menar...
Jag vet att när jag var liten och gick hos dagmamma fanns det ett barn där som hade en nalle som var vit med ränder i regnbågens alla färger.
Där var jag såld, jag grät i flera dagar för jag ville med ha en sån! Och tillslut fick min söta mamma införskaffa en ;-)
Det var kärlek.

Förälskad blev jag första gången i 7:an, en kille som vi kan kalla K. Jag var fullständigt såld, var nog ihop säkert 1 månad ;-) Sen gjorde han slut, jag var knäckt!
Tänk vilka problem man hade på den tiden, hihi ;-)

Min första RIKTIGA kärlek till en kille kom när jag träffade min nuvarande sambo, då förstod jag verkligen att jag inte varit kär innan.
Träffade honom på en fest och var helt såld.
Han var så fin!!! <3 Och är ju fortfarande förstås :-)

Kärleken jag fick uppleva den 24/9-2008 är nog ändå den största av dem alla.
Det var då vår älskade son kom till världen <3
Det är en kärlek som inte ens går beskriva.

Jag känner otrolig kärlek till min övriga familj och vänner, utan er skulle jag inte klara mig.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar =)