torsdag 9 december 2010

Dag 01- Presentera mig själv.

Jag heter Josefin, och jag föddes på Halmstad BB, den 3 februari 1984.

Läste Barn och fritidsprogrammet på gymnasiet.

2002 träffade jag min underbara sambo och efter 1 år tillsammans flyttade vi ihop.
Jag flyttade till orten där han bodde eftersom jag fortfarande gick på gymnasiet och han hade jobb.
Och ångrar det inte en sekund, trivs som fisken i vattnet här :-)

2006 förlovade vi oss och köpte hus. Och 24 september 2008 föddes vår underbara son.

Nu arbetar jag på gruppbostad med vuxna funktionshindrade och har varit där senaste snart 7 åren, men avbrott för mammaledighet förstås.

Senaste månaden har varit lite som en vändpunkt för mig, har tagit många viktiga beslut i mitt liv och insett att jag inte är oumbärlig.

Jag tänker ta en sak i taget och fokusera på det jag verkligen vill, det som gör att magkänslan i magen känns så där mysigt pirrig.

Och jag börjar med att utbilda mig till undersköterska, en dröm jag haft ett par år.
100 % studier med start i januari, är så lycklig över detta :-)

Ja det var lite om mig, någon som vill veta något annat???

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar =)