fredag 27 maj 2011

Bullbak och räkmacka!

Idag har jag och Albin bakat bullar efter dagis. Det gick bitvis bra, hihi ;-)
Bullar är verkligen inte min starka sida, tycker aldrig de blir sådär fantastiska som jag skulle vilja.


Till kvällsmat blev det räkmacka och köttbullemacka, inte fy skam för magen =) Men nu får jag knappt plats i mitt skinn, haha!



Bobbe och Albin åkte en runda för att kolla till en grisåtel, jag tyckte det va mkt trevligare att sätta mig framför datorn en stund, hihi ,-)

Funderar på att baka något mer till helgens kalas. Hittills har jag bara cheesecake, rulltårta och bullar. Kanske något chokladigt?
Skulle egentligen bakat dumlemuffins, men min gravidhjärna har helt glömt bort att handla viktigaste ingrediensen, dumlekolor ;-)

Hoppas ni får en trevlig helg!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Åh, jag måste också baka bullar snart!! Blev sugen nu jue;-) Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Dina bullar ser jättegoda ut =)

    Susann

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)