söndag 5 juni 2011

Lösenords-problem?

Ja ni, nu skulle det ju varit lösenord på bloggen. Jag misstänker att det är väldigt enkelt att ställa in den inställningen. Men när man är o-teknisk som jag så var det svårt ;-)

Någon som kan hjälpa mig? =)

Igår åkte lilleman med sin mormor, morfar och kusin till Borås djurpark, de har sovit på hotell inatt och idag var det dags för parken igen =) Vilken tur man har som har en så underbar familj <3 ÄLSKAR ER!

Jag och Bobbe firar 9 år den 12 juni så vi passade på att fira lite i förväg igår, då vi ändå var själva =)
Lagade god mat och hyrde film.

Dillkokt potatis, helstekt fläskfilé, sallad, tzatziki och bea-sås!
Jordgubbs-mousse med grädde och jordgubbe!
Magen växer =)
Den här filuren fick vi besök av när vi åt ;-)
Vi kollade på Änglagård 3, helt ok. Men man borde nog kollat både 1:an och 2:an innan för att få den speciella "Änglagårds-känslan".

Idag bär det nog av till Jysk för att handla dynor till utemöblerna. Om vi orkar ;-)

Hoppas ni haft en härlig helg!!

KRAM och ta vara på era nära och kära <3

3 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft ett bra firande:-) Fin du är med magen!

    När det gällde lösenord så Googlade jag på det. Du ska typ lägga in dina läsares mailadresser. Typ 'inställningar' sen 'tillstånd' därefter 'enbart dessa adresser' eller ngt sådant tror jag det stod.. Lycka till;-)

    Nu i helgen har vi fått hit en tupp, två hönor och sju kycklingar! Riktigt skoj! Idag har dem fått gå fritt för första gången på gården, har gått bra hittills;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med gravidmage. Min försvann egentligen nyss (6 veckor sedan) men saknar den redan=( Är verkligen ngt speciellt med att bära ett litet mirakel.

    Vad god maten såg ut och smart att utnyttja den lediga tiden till att fira. Blir inte samma sak med de små hemma.

    Ha en underbar dag.
    Kram Ida (idabe223@yahoo.se) - vill gärna komma in hit igen=)

    SvaraRadera
  3. Heej tjejen!

    Jösses som magen din växer & du är så himla fiiin! När jag ser din mage saknar jag min,konstigt de låter va?! Haha! : - )

    Hur mår du? O vilken vecka är du i nu?

    Jättefina fynd du gjort på Gekås. Snart blir de att åka dit igen. Är på jakt efter vita längder till vårt vardagsrum i huset.

    Grattis till er dag! Vi firar faktiskt också 9 år den 21 juni!

    KRAMIS & Tusen tack för alla fina kommentarer. Blir alltid lika glad : - )

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)