söndag 13 mars 2011

Santa Maria Fish Taco.

Ja eftersom jag är med i Buzzador så får jag möjligheten att testa massa roliga saker.
Nu har jag precis testat Santa Maria Fish Taco.
Det är taco-krydda till fisk och den var jättegod :-)


Sonen på 2,5 år brukar inte vara så förtjust i just tacos, men åt 2 portioner både tacokvällen och dagen efter.


Vi valde att använda kryddan på lax, jag tog laxfiléer, skar i fyrkanter och la i en smord ugnsäker form.
Blandade på kryddan och satte in i ugnen. På påsen stod det 3 minuter i 175 grader, men jag fick ha inne den några extra minuter för att den skulle bli klar, ökade även värmen till 200 grader.


Det var väldigt mumsigt och något jag varmt kan rekommendera :-)
Har någon påse kvar om nån vill testa??? Hojta till!

Tycker du med det är roligt att testa saker? Gå in på Buzzador och anmäl dig!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej. Kom gärna in o tävla i min apelsingredelintävling:
    http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-charmigaste-ugglorna-i-stan-1

    Sen har jag fler tävlingar igång också =) Fler på ingång, bl.a skötväska, kläder, smycken och barnsaker :)

    SvaraRadera
  2. Åh det där skulle jag vilja testa :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar =)